نقد و بررسی مشخصات اسپکتروفتومتر UV-Vis مدل OPTIZEN QX-V
نوشته شده توسط : ایران ماداس

اسپکتروفتومتر UV-Vis مدل OPTIZEN QX-V

  اسپکتروفتومتر UV-Vis مدل : OPTIZEN QX-V سازنده : KLAB کشور سازنده : کره جنوبی

 

اسپکتروفتومتر UV-Vis

    • مدل : OPTIZEN QX-V
    • سازنده : KLAB
    • کشور سازنده : کره جنوبی
    • اسپکتروفتومتر UV-Visible یا به عبارت دیگر اسپکتروفتومتر مرئی – فرابنفش مدل OPTIZEN QX-V محصول KLAB کشور کره جنوبی می باشد. KLAB از تولیدکنندگان مطرح محصولات اسپکترومتر UV-Vis در کشور کره جنوبی می باشد که توانسته است با استفاده از فناوری های پیشرفته محصولات اسپکتروسکوپی UV-Vis را با دقت و سرعت اسکن بالا تولید نماید. محصولات اسپکتروسکوپی UV-Vis سری OPTIZEN QX KLAB کره جنوبی جهت آنالیز کیفیت آب استفاده می شود. اسپکتروفتومتر UV-Visible مدل OPTIZEN QX-V برای کمک به دانشمندان ، مدیران مراکز بهداشتی و زیست محیطی، مهندسین و متخصصان بهداشت و سلامت محیط و تصفیه آب ساخته شده است تا آنالیز کیفیت آب را به سرعت و با دقت انجام دهد. فروش محصولات اسپکتروفتومتر UV-Vis KLAB با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط پرتوشار صورت می گیرد. همچنین کلیه خدمات فنی و مهندسی مرتبط با محصولات اسپکترومتر UV-Vis توسط متخصصین پرتوشار ارائه می شود.

اسپکتروفتومتر UV-Visible یا به عبارت دیگر اسپکتروفتومتر مرئی – فرابنفش مدل OPTIZEN QX-V محصول KLAB کشور کره جنوبی می باشد. KLAB از تولیدکنندگان مطرح محصولات اسپکترومتر UV-Vis در کشور کره جنوبی می باشد که توانسته است با استفاده از فناوری های پیشرفته محصولات اسپکتروسکوپی UV-Vis را با دقت و سرعت اسکن بالا تولید نماید. محصولات اسپکتروسکوپی UV-Vis سری OPTIZEN QX KLAB کره جنوبی جهت آنالیز کیفیت آب استفاده می شود. اسپکتروفتومتر UV-Visible مدل OPTIZEN QX-V برای کمک به دانشمندان ، مدیران مراکز بهداشتی و زیست محیطی، مهندسین و متخصصان بهداشت و سلامت محیط و تصفیه آب ساخته شده است تا آنالیز کیفیت آب را به سرعت و با دقت انجام دهد.

فروش محصولات اسپکتروفتومتر UV-Vis KLAB با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط پرتوشار صورت می گیرد. همچنین کلیه خدمات فنی و مهندسی مرتبط با محصولات اسپکترومتر UV-Vis توسط متخصصین پرتوشار ارائه می شود.

درخواست از طریق تماس 09368702501


09368702501 درخواست از طریق پیامک


تجهیزات پزشکی و سلامت





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: